Skip to main content

Veel gestelde vragen

Hebben jullie een winkel?
We zijn een nog erg jong bedrijf en hebben momenteel een werkplaats met opslag en showroom. Daar kun je, op afspraak, ook de producten zien, testen en ophalen.

Kan ik eerst de pc testen?
Ja dat kan uiteraard. We maken dan een testopstelling voor je met een scherm, toetsenbord en muis zodat je de PC werkend ziet. We hebben ook een benchmark programma zodat je de PC in actie kunt zien.

Kan ik zomaar bij jullie langskomen om de pc te kopen/testen?
Nee alles gaat via afspraak. We hebben diverse configuratiemogelijkheden bij de PC’s en daarom hebben we eigenlijk nooit een pc klaarstaan voor gebruik. Als je even belt dan maken we een afspraak en vaak kan dat al binnen 2 uur.

Hoe komt het dat jullie prijzen zo laag zijn ?
We kopen groot in dus dan betalen we per product iets minder en we gebruiken een combinatie van nieuwe componenten  met gebruikte (m.u.v. de nieuwe game PC’s daar worden uitsluitend nieuwe artikelen voor gebruikt.). Met deze ideale combinatie krijg je een goed product voor een betaalbare prijs.

Is het ook mogelijk om in het weekend of ‘s avonds langs te komen ?
De meeste zaterdagen zijn we overdag al aanwezig. Verder kan dit uitsluitend in overleg. Ook wij kunnen niet altijd aanwezig zijn. 

Krijg ik garantie op mijn PC?
Ja je krijgt standaard 3 maanden garantie op een gebruikte PC en maar liefst 1 jaar garantie op een nieuwe PC.  

Hoe werkt dat dan garantie?
Als je PC stuk gaat tijdens de garantieperiode kun je deze langsbrengen of opsturen. Wij repareren de PC voor je en zorgen dat deze weer bij je terug komt. Dat kan zijn dat je hem bij ons weer ophaalt of dat wij hem naar je terugsturen. Neem voor het versturen eerst contact met ons op. Zo kunnen we je voorzien van een verzendetiket zodat je zelf geen extra kosten maakt.

Wat als mijn PC stuk gaat na de garantieperiode?
Ook dan kun je uiteraard gewoon bij ons terecht. Mocht er iets niet werken dan kunnen we dit gratis voor je onderzoeken. Mochten er dan onderdelen vervangen moeten worden, kunnen we dit voor je uitvoeren. Je krijgt dan van te voren precies te horen wat de eventuele kosten zijn.

Kan ik een BTW factuur ontvangen?
Bij alle nieuwe game PC’s en zakelijke PC’s kunnen we je uiteraard voorzien van een BTW factuur. Alle refurbished game PC’s zijn margeproducten. Dit zijn producten waar geen BTW op zit. Uiteraard kunnen we wel gewoon een factuur zonder BTW opstellen dan kun je de aanschaf gewoon opnemen in je administratie.

Kan ik mijn PC, Laptop of Console bij jullie inruilen?
We nemen PC’s en Laptops geregeld over van onze klanten. Je krijgt dan korting op je aankoop. Let wel dat hoe mooi of goed of nieuw je product ook is, we altijd werk hebben aan jouw inruil. Je kunt misschien dus meer geld krijgen als je hem zelf verkoopt via marktplaats. Consoles ruilen we niet in.

Niet goed geld terug?
Klopt je hebt 14 dagen bedenktijd. Bevalt de PC toch niet helemaal dan kun je hem gewoon terug sturen. Zodra we de PC weer ontvangen hebben wordt binnen 3 werkdagen je geld teruggestort via de betaalmethode die je hebt gekozen. Deze optie geld niet voor producten die zijn afgehaald. Of voor zakelijke aankopen.

Nog meer vragen?
Stel ze gerust via mail: info@blue-monkey.nl of via telefoon/whatsapp 06 – 570 43 439.

Open chat
Hulp nodig?
Hallo, hoe kunnen we je helpen?