Skip to main content

Klachten

Helaas kan het zo zijn dat er iets misgaat met een levering, of een ontvangen product toch niet helemaal naar wens is. Wij staan dan altijd voor u klaar om met u mee te kijken naar de snelste en beste oplossing. Bent u onverhoopt ontevreden of heeft u een klacht? Dan willen wij dit natuurlijk graag weten zodat we alsnog tot een goede oplossing kunnen komen. U kunt uw klacht melden via info@blue-monkey.nl of u kunt natuurlijk ook altijd bellen 06 – 570 43 439, een van onze medewerkers zal u graag te woord staan. We reageren uiterlijk binnen 24 uur op uw mail.

De meeste problemen kunnen we vaak telefonisch oplossen. Mocht er toch echt een technisch probleem zijn wat we niet meteen voor u oplossen, dan vinden we altijd een passende oplossing voor het probleem.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Open chat
Hulp nodig?
Hallo, hoe kunnen we je helpen?